onsdag 22 december 2010

God Jul!

Precis klar med julbelysningen.

3 kommentarer:

svarthäll sa...

nu är du kung av Långerud

Anonym sa...

Du är sååå händig

Unknown sa...

ej!

Jag har just läst lite på din blogg. Intressant att se hur andra jägare
har det. Själv är jag dålig skribent men istället har jag en hemsida där
alla jägarkollegor kan köpa trikinkit. Jag började med detta när SVA
slutade att skicka ut gratiskuvert. Först tänkte jag att det var väl ändå
själva den, tretti grisar skjuter vi inte på flera år. Min yngsta grabb sa
då att du kan väl sälja styckevis över nätet. Vi funderade ett tag och så
var det fixat. Ingen jättelönsam affär men ofta kontakt med jägar runt om
i landet. Sidan heter: www.trikinprov.se
Jag undrar om du skulle kunna hjälp oss genom att skriva om detta på din
blogg och lägga in en länk till vår sida. Som tack för detta får dina
läsare, och du, rabatt på trikinproven.

Det skulle vara bussigt om du kontaktade mig och säger vad du tycker om
detta.

Vänlig hälsningar


Gunnar Friskopp
gunnar@friskopp.com
070-333 66 88